tisdag 17 mars 2015

Adrenaline, testosterone and Rambo Microchip, RFID och CMOS-MEMS Microphone and Laudspeaker och Local heater.

Som ni vet är Rambo Microchip ett Adrenalin chip, och är också skapat för detta. Rambochipet ändrar även andra hormon som testosteron, vilket t.ex medför ökad sexlust, och tillfällig beroende av sex, förädra ditt vana och betende om sexlust, med adrenalin tillfälligt blanka minnet, förändra förståelse och ge förstärkt sexbegär, svåra och hantera och få bort. Sådana effekter får jag, jag får en intensiv känsla och ofördröjligen ha sex, och den varar i timmar ibland längre, den kan ibland vara jobbig och hantera, och som sagt adrenalin förändrar ditt omdöme.
Jag är en av dem med ett Rambo Microchip i mitt huvud, beståend av RFID chip och CMOS chip, alltså CMOS-MEMS microphone och laudspeaker, och en local heater.  RFID chipet är CMOS-compatibelt, och RFID kopplar upp CMOS chipen och piezoelectric.
Som ni förstår har jag inte varit psykiskt sjuk en enda dag i mitt liv, har heller alldrig erkänt mig psykiskt sjuk, eller varit psykiskt sjuk,  och jag är alltså inte psykiskt sjuk.
Jag har istället varit gruppmördad med ett form av rånmord av läkare och olika poliser som utfört en sammansvärgning mot mig, och använt sina befogenheter i olaga syften, som falska journaler, och falska vittnen. Även andra maktbefogenheter har nyttjas av enskillda personer, i form av gruppmord, anlita och utpressning.
Även tortyr med samtals kommunikation, kan utföras med Rambo Microchip, och man kan alltså så höra samtalsröster, det går till så att RFID sänder data till CMOS-MEMS LAUDSPEAKERN, vilket inte behöver sitta i örongången uta beroende, på kraften(N) kan sitta ett visst avstånd(mm) från örat, alltå större kraft ger större avstånd(N/mm) till trummhinnan(eardrum, tympanic membrane), det behöver alltså inte sitta i direkt kontakt med tympanic membrane, som vi ochså normalt lyssnar med, utan det kan skilja på centimeter i avstånd mellan CMOS-MEMS Laudspeakern och tympanic membrane och man kan ändå höra ljudet.
Vad gällande RFID kopplat till CMOS-MEMS-microphonen, så är detta en mycket känslig microphone med låg sensetivity, puls av acoustic energy.
RFID är i sin tur kopplat till an användardator via satellit, tower och nätverk.
Och du är helt sjuk i huvudet med dina lögner och jävla massmedia Psykopat Peter Sturesson Denke, jag gillar brudar över 18 år och i min egen ålder, och är fullt normal.
Efter att nu klarat av kurs human physiology, nu förstår jag hur det här fungerar.
Om man inte är läkarutbildad, kan det vara svårt och ha förståelse, för hur RAMBO Microchipet påverkar en. Det fanns ingen manual, eller instruktioner, hur man hantera ärendet, läkarna hade ingen kunskap om ärendet, så de kunde inte hjälpa mig, så jag fick utveckla en egen metod, slutsatser, definition och precicering, för och hantera detta, och det är både universalt och väl formulerade slutsatser. Och jag är mycket nöjd med mina resultat. Här är en av mina Hero-område.
Nedan ser ni bevis på att det jag berättar är sant.

Richard Jan Azim Svanberg
197806145632
+46 721881571



Photo on Richards Svanberg fingers and a Rambo Microchip (RFID) part
Found attached to my teeth 20140810
The stripes is the antenna parts to tower and satellite connection



Eye CMOS Chip from RAMBO Microchip

This is a CMOS microchip from a RAMBO microchip set.
A little unclear focus on the photo but the colour is a dark green chip
with gold plates underneath, the microchip I found in my eye 11-june-2011.
The plates and the structure tell u that it is a CMOS-Chip.
Richard Jan A Svanberg 19780614-5632


Detta är ett CMOS chip från ett RAMBO microchip set.
Lite oklar skärpa på fotot men färgen visar ett mörkgrönt chip
med guldpleteringar på undersidan, microchipet
hittade jag i mitt öga 11-juni-2011.
Pleteringarna och stukturen berättar att det är ett CMOS-Chip
Richard Jan A Svanberg 19780614-5632


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar