torsdag 18 juli 2013

Blogpost 20130718 Calculation is absolutely huge


Calculation is absolutely huge

Today I check out of my tasks for the property assets and business opportunities, I seem to take more than I believed and hoped, to get all my assets did not seem fair, but that's it. It's not just calculations anymore, this is all seriousness. I promise that we would witness would be, if all goes well.
I might share my calculations later if all goes well, I've written up the calculations.

And I celebrate that we have passed 2,000 visitors, most from Sweden, some from USA and Russia and other parts of world.


Beräkning som är helt enorm

Idag kolla jag av mina uppgifter angående egendom tillgångar och affärsmöjligheter, jag verkar äga mer än jag tror och hoppades på, att få in alla mina tillgångar verkade inte rimligt, men det är det. Det är inte bara beräkningar längre, det här är fullt allvar. Jag lovar att vi som vill vittna vill vara på, om allt går vägen.
Jag kanske delar med mig av beräkningarna längre fram om allt går bra, jag har skrivit upp beräkningarna.

Och jag firar att vi har passerat 2000 besökare, de flesta från Sverige, en del från USA och Ryssland och andra delar av världen.

Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar