måndag 27 maj 2013

Blogg inlägg 9 Aug 2010


Blogg inlägg 9 Aug 2010

Yes yes my website and blog is fairly successful so far, been with some details and new posts as and.
Thinking and outsource another one.
But I do not really know yet, something fun maybe ...
You who dare and want to read something more väljobbat may call or email so that I can call to pass on the writings of another page. But when you shall desire to testify. Anyway will then gain you enough password when you given you to know me. Changes sometimes.
Contact details are on the "About Me" link on the page.
My deal should apply, return my deal where they should be.
Richard


Ja jo min hemsida och blogg är rätt så lyckad hittils, fått med en del detaljer och nya inlägg allt eftersom.
Funderar på och lägga ut en till.
Men jag vet inte riktigt än, nåt qul kanske...
Ni som vågar och vill läsa nåt mer väljobbat får ringa eller maila så att jag kan ringa upp för pass på skrifter på en annan sida. Men då ska ni vilja vittna. Iallafall vilja sen får ni nog lösenord när ni gett er till känna till mig. Byter ibland.
Kontaktuppgifter finns på "Om mig" link på sidan.
Mina deal bör gälla, lägg tillbaka mina deal där de ska vara.
Richard
Kommentarer(26)
2010-08-09 20:10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar