söndag 26 maj 2013

Jag har fixat det, sändare och antenn


Jag har fixat det, sändare och antenn
Jag tar in på er. RFID är reader.
Det händer..
Det händer..
Jag vet nu för mycket..
Ja det hade jag..

Nu vet jag mer.
Jag har fixar det ultrasound ranging tag.
Det händer nog
RFID tag, Ultrasound ranging tag, particle wave, ultra sonic vibration, microsound, low amplitud(AM).
ultra sound, sonic microscopic data, microsonic data, core, micro sound
Induceras och uppfattas på så vis.
Tag.
Fixar sig nog.
Och har fixat bilder på RFID i rätt storlek.
continue...
RFID reader card ...
Jag är med nu...
Och vi kan vara på...
22 mars 2010 Yeep..
Order..
Allright..
Order..
Good..
We go..
100510 Rambo Microchip.. Klar..
Rätt...

ENG. Tranlation
I've fixed it, transmitter and antenna I'll take you in to. RFID reader.

It happens ..
It happens ..
I know too much now ..
Yes it was me ..


Now I know more.
I've got it ultrasound ranging tag.
It happens enough

RFID tag, Ultrasound Ranging find, wave particle, ultrasonic vibration, microwave sound, low-amplitude (AM).

ultrasound, sonic microscopic data, micro-sonic data, core, microwave sound

Induced and perceived in this way.

Tag.

Fixes itself enough.

And have fixed images of RFID in the right size.

continue ...

RFID card reader ...

I'm with now ...

And we can be on ...
March 22, 2010 Yeep ..
Order ..
Allright ..

Order ..

Good ..

We Go ..

100510 Rambo Microchip .. Ready ..

Supreme Court ...
Kommentarer(4)
2009-09-10 19:16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar